Zpěv
V 18-ti letech začala studovat soukromě zpěv u konzervatorních učitelů, z nichž nejvýznamnější byla sopranistka, sólistka Státní opery a pedagožka Simona Procházková, ke které docházela po dobu 4 let.
Následně vykazovala širokou koncertní činnost jako sólistka na poli duchovní hudby s klavíristou Petrem Novákem a taktéž po 4 roky v duu Angelorum s harfistkou Katarínou Ševčíkovou, s kterou se prezentovaly se smíšeným
repertoárem složeným z popu, klasické, filmové a muzikálové hudby.
Současně spolupracuje jako sólová mezzosopranistka s pěveckým sborem Kolegium pro duchovní hudbu pod vedením Víta Aschenbrennera, muzikologa, cembalisty, varhaníka a pedagoga, který se zaměřuje převážně na
interpretaci barokní hudby.
Soubor vystupuje při různých příležitostech (bohoslužby, dramaturgicky ucelené koncerty ad.) převážně v západních Čechách a v Německu, také v rámci mezinárodních festivalů.
Výběr z nastudovaných skladeb:
Brentner, Jan Josef Ignác (1689–1742): Offertorium de Martyre
Brixi, František Xaver (1732–1771): Regina coeli in G
Brixi, František Xaver (1732–1771): Regina coeli laetare in C
Brixi, František Xaver (1732–1771): Missa brevis in a moll
Caldara, Antonio (1670–1736): Caro mea vere est cibus (moteto)
Caldara, Antonio (1670–1736): Ego sum panis vivus (moteto)
Grancini, Michelangelo (1605 – 1669): Dulcis Christe (moteto)
Horák, Václav Emanuel (1800–1871): Missa Pastoralis in G dur
Liechtenauer, Paul Ignaz (1673–1756): VI. Missa S. Joannis Nepomuceni
Sehling, Joseph Anton (1710–1756): Offertorium ex D. (Joseph Anton Sehling)
Schmalfus, František Ferdinand Kosmas (1730–1811): Missa ex D
Schmidt, Ferdinand (1693–1756): Ave Regina Caelorum in G
Z recenze na koncert 10. 8. 2023: „Sólistka zaujala temným mezzosopránem, ve střední rychlé části pak svižnými koloraturami.“ (in: Ulrychová, Marta: Šťastné spojení muzikologa a poučené interpretace. Consortium Musicum a
jeho přimdské vystoupení (klasikaplus.eu)
Již 15 let mimo jiné doprovází sólově svatební obřady houslemi i zpěvem na mnoha místech České republiky, ale taktéž v Irsku.
Bohatá emocionalita Vítězslavy, dlouhodobá zkušenost s publikem a nezaměnitelný hlasový projev propůjčuje jak svatebním obřadům, tak sólovým koncertů pro posluchače nezapomenutelný zážitek i skrz hudbu zajímavý pohled do
jejich vlastních niter.
Vítězslava Krahmerová narozena v Plzni, kde vystudovala oděvní průmyslovou školu – obor návrhářství.
Mluví plynně česky, anglicky a německy.
Housle
Od pěti let byla po 2 hudební cykly pod pedagogickým vedením hře na housle u Vlasty Frieslové na plzeňské 5.ZUŠ.
S umístěním na předních místech se účastnila po dobu studií celé řady soutěží jak sólového, tak komorního charakteru v různých hudebních uskupeních, převážně v klavírním triu.
Účastnila se hudebních kurzů vynikající přední české houslistky Jany Vonáškové-Novákové.
Posléze hrála v několika orchestrech v 1. houslích, včetně irského Cork school of music symphony orchestra a Cork symphony orchestra po dobu 4 let.
4 roky hrála v komorním orchestru Consortium Musicum pod vedením již zmiňovaného Víta Aschenbrennera,
Po působení v 1. houslích v Plzeňském orchestrálním sdružení následoval symfonický orchestr Collegium Musicum v německém Bocholtu a posléze symfonický orchestr ČVUT Karlovo náměstí v Praze.
Vykazovala širokou koncertní činnost jako sólistka na poli duchovní hudby s klavíristou Petrem Novákem a taktéž po 4 roky v duu Angelorum s harfistkou Katarínou Ševčíkovou, s kterou se prezentovaly se smíšeným repertoárem
složeným z popu, klasické, filmové a muzikálové hudby.
Současně se Vítězslava věnuje s houslemi sólovému koncertování na poli pop-klasik žánru spolu se zpěvem.